TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Įsivertinimas

Paskelbimo data Peržiūros: 2879

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2020 m.

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą – pažangos ataskaitą rasite čia: Mokyklų įsivertinimas | NMVA


2012 M. BALANDŽIO 16-20 D. BUVO VYKDYTAS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS IŠORINIS VERTINIMAS

STIPRIEJI IR TOBULINTINI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI

Stiprieji mokyklos veiklos aspektai

1. Mokiniai aktyviai ir sėkmingai dalyvauja olimpiadose, varžybose, konkursuose ir projektinėje veikloje (3.2.2.).
2. Neformalusis švietimas tenkina daugumos mokinių saviraiškos poreikius (2.1.5.).
3. Ugdymo turinys daugelyje pamokų prasmingai siejamas su mokinių turima patirtimi ir gyvenimo praktika (2.3.2.).
4. Dauguma mokytojų aiškina tiksliai, vaizdžiai ir suprantamai (2.3.3.).
5. Mokykloje įgyvendinama paveiki bendroji rūpinimosi mokiniais politika (4.1.1.).
6. Mokiniams teikiama nuosekli psichologinė, socialinė ir specialioji pagalba (4.2., 4.3.1.).
7. Mokyklos biblioteka veikia kaip šiuolaikinis ugdymo(-si) ir informacijos centras (1.2.1.).
8. Mokyklos ryšiai su kitomis institucijomis yra tikslingi ir prasmingi (1.4.2.).
9. Tinkamai įsivertinama ugdymo įstaigos veiklos kokybė (5.2.1.).
10. Dauguma bendruomenės narių didžiuojasi mokykla (1.1.3.).

Tobulintini mokyklos veiklos aspektai

1. Mokinių pažangos stebėjimas, matavimas ir analizavimas pamokose (3.1.1.).
2. Vertinimo metu gautos informacijos panaudojimas (2.6.1.).
3. Ugdymo turinio pritaikymas pamokose skirtingų gebėjimų mokiniams (2.5.2.).
4. Inovatyvių, mokinių mokymąsi ir bendradarbiavimą skatinančių ugdymo metodų taikymas (2.3.1.).
5. Šiuolaikinių edukacinių erdvių, atitinkančių mokinių ugdymo(-si), saugumo ir higienos poreikius, kūrimas (5.5.3.).

UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS IŠORINIO VERTINIMO TOBULINTINIEMS ASPEKTAMS ĮGYVENDINTI

UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS 2015 METŲ VEIKLOS PLANO ANALIZĖ

UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS STRATEGINIO IR 2014 METŲ VEIKLOS PLANO ANALIZĖ