„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Projekto veiklų aprašymas
Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais – savivaldybėmis ir 180 bendrojo ugdymo mokyklų, atrinktų į dvi tikslines grupes pagal Geros mokyklos koncepcijos nuostatas.
Mokyklų veiklos tobulinimas bus vykdomas nuosekliai, t. y.:
• atliekamas visų mokyklų išorinis vertinimas;
• remiantis mokyklų ir savivaldybių turimais statistiniais, mokinių pasiekimų rezultatų, išorinio vertinimo ataskaitų ir kitais duomenimis rengiami mokyklų veiklos tobulinimo planai (toliau MVT planai), kurie derinami su steigėju ir Nacionaline švietimo agentūra bei tvirtinami mokyklų vadovų. Vadovaujantis projekto tvarkos aprašu, MOKYKLOMS skiriamos tikslinės projekto lėšos MVT planams įgyvendinti;
• skyrus lėšas, vykdoma suplanuotų veiklų įgyvendinimo stebėsena ir padarytos pažangos vertinimas kiekvienoje mokykloje. Pažangos vertinimas bus vykdomas po dvejų metų, pasibaigus MVT planų įgyvendinimui.
• Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui visose šalies mokyklose.
Siektini rodikliai – 180 finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų; 70 proc. finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo.
Projekto įgyvendinimo trukmė – 2019-2022 m.
Projektui skirtos lėšos – 18.531.137,64 Eur.
https://www.nsa.smm.lt/projektai/ugdymo-projektai/projektas-kokybes-krepselis/
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS KOKYBĖS KREPŠELIO PROJEKTO VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS KOKYBĖS KREPŠELIO PROJEKTO VEIKLOS TOBULINIMO PLANO PATIKSLINIMAS
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO ATASKAITA (už pirmuosius veiklos tobulinimo metus)
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO ATASKAITA (galutinė projekto ataskaita)
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS PAKARTOTINIO RIZIKOS IŠORINIO VERTINIMO ATASKAITA
PROJEKTO KOKYBĖS KREPŠELIS SĖKMĖS ISTORIJA. UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJA
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 1
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 2
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 3
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 4
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 5
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 6
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 7
„Kokybės krepšelis“ Utenos Vyturių progimnazijos mokiniams suteikė naujų galimybių
Šaltinis: Utenos apskrities žinios
„iMO Learn“ kubų patirtis
Ar žinojote, kad jeigu moksleiviai prieš pat matematikos kontrolinį atliks fizinius judėjimo pratimus, kontrolinio rezultatai bus geresni?
Tai yra visiškai tikras faktas.
Hipotezė, kad trumpos fizinės pertraukėlės gerina susikaupimą ir skatina geriau sutelkti dėmesį, pagrįsta jau 2009-aisiais.
Tai įrodė Harvardo medicinos mokyklos psichiatrijos profesoriaus John J. Ratey ir žurnalo „Popular Science and Outside“ redaktoriaus Eric Hagerman atliktas tyrimas apie judėjimo įtaką mokymuisi.
Šią hipotezę gali patvirtinti ir ne vienos Lietuvos mokyklos praktikai!
Štai Utenos Vyturių progimnazijoje interaktyvi ir judesį skatinanti priemonė „iMO LEARN“ naudojama jau gerokai ilgiau nei vienerius metus. Tai — interaktyvūs kubai ir kartu priemonė, kurios pagalba sukuriamas unikalus ir revoliucinis mokymo bei mokymosi būdas. Ši priemonė paįvairina ugdymą, daro jį patrauklesniu moksleiviui bei gerina mokymosi rezultatus.
Žengiant ugdymo proceso ir ugdymo turinio tobulinimo keliu, labai svarbu tikėti, kad pokyčiai reikalingi, o iššūkiai įveikiami. Tuo tikėti bei pasitikėti savo galimybėmis ir jėgomis diegiant inovacijas mokykloje, išbandant naujas šiuolaikines priemones mums padeda patikimi, laiko išbandyti partneriai — „Ugdymo meistrai“, kurie konsultuoja, pataria, rekomenduoja, suteikia naujų idėjų bei padeda mums augti ir auginti kitus. Tai atliepia mūsų progimnazijos filosofiją: „Duok mokiniui sparnus ir pakilk sėkmingam skrydžiui drauge!“.
Ypatingai dėkojame mūsų technologijų meistrui Laurynui Vaicekauskui.
Utenos Vyturių progimnazijos direktorė Edita Kadūnienė
Ką dar reikėtų žinoti apie iMO LEARN kubus?
Ne paslaptis, kad šiais laikais vaikai juda per mažai. Vaikams rekomenduojama būti fiziškai aktyviems bent 60 minučių per dieną, bet pagal statistiką, tokių vaikų yra mažiau nei 10%. O judėjimas nepaneigiamai svarbus ne tik fizinei sveikatai, bet ir protui. Jau dabar visuomenė susiduria su didelėmis jaunimo sveikatos problemomis: nutukimu, neteisinga laikysena, stuburo problemomis. O tai, deja, turi įtakos ir mokslo rezultatams.
Beje, iMO LEARN kubas yra sukurtas taip, kad gali tarnauti ne tik kaip aktyvaus bei interaktyvaus mokymosi pagalbininkas, bet ir kaip baldas. Dėl lengvos kubų konstrukcijos galima kūrybiškai modifikuoti klasės sėdėjimo išdėstymą (apskritimas, pusė apskritimo, dialogo ratas, sėdėjimas dviese, vienas prieš kitą ir pan.).
Kodėl verta rinktis iMO kubus?
Primename, kad Jūs taip pat galite nemokamai peržiūrėti mokymus apie iMO LEARN kubų naudojimą pamokose.
Mokymasis per judesį. Nemokamas vebinaras ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojams.
Daugiau informacijos apie iMO kubus rasite produktų kataloge, 39-40 puslapiuose.
Čia rasite ir kitus inovatyvius technologinius sprendimus — viską, ko reikia šiuolaikiškai ugdymo įstaigai!
Norite pasikonsultuoti dėl iMO kubų įsigijimo?
Susisiekite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., laiške nurodydami savo įstaigos pavadinimą bei regioną, kuriame įstaiga įsikūrusi.
Laisvų darbo vietų nėra
VIRTUALI MOKYMOSI APLINKA
Utenos apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnai prašo TĖVŲ atkreipti dėmesį