TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Geografijos - lietuvių kalbos pamoka „Orų stebėjimai“

2019 m. birželio 17 d. pamoka „Orų stebėjimai“ 6a klasės mokiniams vyko Utenos meteorologijos stotyje. Budinti meteorologė papasakojo apie stoties įkūrimą, atliekamus stebėjimus, meteorologinius prietaisus. Pamokos metu mokiniai sužinojo, kad Utenos meteorologijos stotis buvo įkurta 1925 m. spalio1 d. šalia „Saulės“ gimnazijos. 1942 04 29 stotis perkelta į Vilniaus g. Nuo 1970 01 29 stebėjimai atliekami Palijoniškio kaime (dabar Palijoniškio g.). Utenos meteorologijos stotyje užregistruoti net du Lietuvos meteorologiniai rekordai. 1956 m. vasario 1 d. buvo užregistruota žemiausia oro temperatūra Lietuvoje -42,9°C ir 1986 m. birželį didžiausias vėjo greitis 40 m/s. Aukščiausia oro temperatūra Utenoje užregistruota 1994 07 30, kuomet termometro stulpelis rodė +37,5° C. Pamokos metu mokiniai klausėsi, atlikinėjo užduotis, uždavinėjo klausimus. Sugrįžę į klasę apibendrino surinktą informaciją bei dalyvavo viktorinoje. Nugalėtojais tapo Martynos ir Jono komandos, surinkusios vienodą skaičių taškų.

Geografijos mokytoja A.Vitėnienė

Turistinis žygis prie Klovinių užtvankos

Birželio 17 d. 5a klasės mokiniai kartu su auklėtoja A. Ovčinikova, mokytojais A. Belopetravičiene ir A. Savicku surengė turistinį žygį prie Klovinių užtvankos. Kelionės tikslas – aptarti penktokų pasiekimus ir pažangą. Mokiniai turėjo atsakyti į keturis klausimus: kas sekėsi geriausiai? Kokios problemos kilo? Ką kitąmet darytum kitaip? Kuriam mokytojui norėtum padėkoti ir už ką? Mokinių pasisakymus apibendrino klasės vadovė ir pirmoji mokytoja Aldona.

Po rimtosios dalies sekė vaišės, estafetės, judrieji žaidimai.

5a klasės mokinys Ugnius Timofejevas

Integruota matematikos ir žmogaus saugos veikla

Birželio 17 dieną mūsų mokyklos septintų klasių mokiniai gavę žmogaus saugos užduotis ir lydimi mokytojų D. Blažiūnaitės, A. Gasparskaitės, R. Stauskienės pasuko į Utenos Priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą. Integruotos veiklos metu susipažino su šios tarnybos veikla, specifika. Pamatė gelbėjimui, gesinimui skirtą techniką ir priemones. Sužinojo kaip reikia gelbėti skęstantįjį. Išgirdę atsakymus į pateiktus klausimus grįžę į mokyklą šią informaciją pateikė draugams. Padedami matematikos mokytojos informatikos kabinete rado informaciją apie didžiausius gaisrus žmonijos istorijoje, kokie gaisrai kilo Europoje šiais metais.

Integruotos matematikos ir anglų kalbos veiklos

Birželio 13 ir 14 d. 6a kl. mokiniai, vadovaujami matematikos mokytojos E. Gurkšnienės ir anglų k. mokytojos V. Rinkauskienės, atliko gyventojų apklausą pagal pasirinktus klausimus. Surinktus duomenis mokiniai pavaizdavo plakate įvairiomis diagramomis, o apklausos išvadas pristatė klasės draugams lietuvių ir anglų kalbomis.


6a kl. mokinė Stela Kitovaitė

Vyturiai lenktyniavo RALYJE!!!

Utenos Vyturių progimnazijos robotikos komanda Žaibas penktadienį praleido lenktyniaudami Vilniuje Kompiuteriukų ralio finaliniame etape (atrankinis etapas vyko ketvirtadienį mūsų mokykloje Robotikos dienoje). Komandos iš visos Lietuvos varžėsi atskirose kategorijose: Microbit, Bluetooth, Grožio, Autonominėse Kompiuteriukų ralio varžybose. Mūsų mokyklos jauniesiems inžinieriams pavyko užimti trečią vietą Bluetooth kategorijoje.
Visi po apdovanojimų laimingi grįžome namo ruoštis kitų metų raliui.


Robotikos būrelio vadovas Linas Vaitiekėnas

Integruotos lietuvių kalbos ir technologijų pamokų veiklos

5 klasės mokiniams buvo integruotos lietuvių ir technologijų pamokų veiklos. Pasivaikščiodami prie Dauniškio ežero jie stebėjo gamtą. Jos formas, spalvas, struktūrą, faktūras. Grįžę į technologijų kabinetą pasigamino medinį įrankį, vėliau ant molio lakštų atkartojo gamtos formas ir rašė trumpiausią pasaulyje eilėraštį. Parašė savo patirtą emociją.